Saturday, December 14, 2013

FeederMatrix, sistem buat duit Paypal yang serupa dengan DirectPayBiz

Jika anda adalah ahli atau pernah membaca mengenai Direct Pay Biz, maka memang sangat mudah untuk anda memahami sistem Feeder Matrix juga. Kedua-duanya mempuyai konsep yang sama iaitu member to member payment, mengamalkan sistem forced matrix spillover dan spillunder.

BEZANYA, Feeder Matrix lebih murah dan lebih mudah dipromosikan. Ye lah, orang ni kan suka buat biz yang bermodal rendah tapi menawarkan pulangan yang lumayan. Untuk mula dengan Direct Pay Biz, anda perlu melaburkan $9 atau sekitar RM28. Tapi untuk mula dengan Feeder Matrix, anda hanya perlu mengeluarkan modal serendah RM5 sahaja. Murah bukan!! Anda mampu tak?

Dan satu lagi, kalau anda tidak boleh mendapat pulangan dari sistem ini...maka berkemungkinan besar, anda juga tidak boleh menjana pulangan dari sistem lain yang memerlukan modal permulaan. 

Alaa..tak rugi pun untuk join sistem buat duit ni. Ada akaun Paypal, dah boleh jalan. Paypal pun Free jer nak buat. Kemudian korang boleh topup akaun Paypal dengan Evogates. Kurang 24jam dah masuk topup tu. 

Jadi, apa tunggu lagi, jom ramai-ramai buat duit online dengan Feeder Matrix. Tapi kalau korang nak untung lebih, join lah kedua-dua sekali DirectPayBiz dan FeederMatrix


Instant Payments to your paypal, payza, stp!



No comments:

Post a Comment