Monday, December 9, 2013

(Updated) Apa itu Direct Pay Biz?

Direct Pay Biz adalah satu sistem leveraging yang paling unik dan  sangat mudah untuk buat duit. Jika anda mahu jana $9, $15, $30, $60, or even a $800 dalam US Dollar sehari maka inilah program PALING MUDAH yang perlu anda sertai. Itu pun kalau anda ni nak buat duit lebih lah. Nak buat pun sangat mudah.

Anda di bayar serta merta. Tiada yuran pengurusan dikenakan.DPB menggunakan 4x5 Forced Matrix yang mudah dan cepat dipenuhi.Maknanya, downline anda terdiri dari 4 peringkat dengan kelebaran setiap peringkat ialah 5 ahli. Jika ahli lebih dari 5 orang maka mereka yang selebihnya akan jatuh menjadi downline kepada downline anda secara spillover.

Sistem forced matrix adalah cara paling bagus untuk menjamin pendapatan ahli. Kenapa?
* Kerana anda tak bekerja sendirian
* Ahli tak buat kerja pun boleh dapat ahli hasil dari spillover upline yang dah penuh kuota


DPB membolehkan anda mendapat keuntungan mudah dan pantas. Tak perlu pun kerja keras sendirian. Semua team bekerjasama antara satu sama lain. Team matrix 5x4 anda akan berkembang dengan cara berikut:
*5 ahli untuk peringkat 1
*25 ahli untuk peringkat 2
*125 ahli untuk peringkat 3
*625 ahli untuk peringkat 4

Bagaimana sistem DBP dijalankan?
Selepas anda mendaftar dan membayar $9 pada upline anda untuk 'Membership Level 1', anda akan mendapat link referaal untuk 'DirectPayBiz' ini. Selepas saja anda refer ahli pertama, anda akan menerima komisyen terus dari ahli ini. Begitu juga dengan 4 ahli seterusnya. Mereka akan bayar anda secara terus dengan menggunakan Paypal, Payza, STP, atau Perfect Money. Pastikan anda memiliki salah satu dari akaun tersebut.

NOTA: Jika anda orang orang Malaysia dan upline anda juga orang Malaysia, anda boleh menggunakan akaun bank tempatan untuk tujuan upgrade keahlian. Sila contact admin blog ini di Facebook untuk keterangan bagaimana mendapatkan ID transaksi.

Anda juga boleh upgrade keahlian kepada level yang lebih tinggi bila-bila masa. Anda akan dibayar oleh ahli dari semua 4 peringkat. Bila anda membayar untuk upgrade ke 'Membership Level 2", anda layak untuk menerima semua bayaran untuk "membership level 2' dari semua ahli di peringkat 2 anda (seramai 25). Anda upgrade 'membership level 3', anda layak menerima bayaran untuk 'membership level 3' dari ahli yang berada di peringkat 3 anda (seramai 125). Semua mereka akan bayar terus kepada anda.

Gambar rajah di bawah menunjukkan potensi pendapatan anda. Terdapat 2 fasa. 




Anda perlu upgrade ke 'membership level 1' untuk mendapat akses kepada link referral, promotional tools, dan beberapa ebook berguna.

Ahli yang tidak membayar $9 untuk 'membership level 1' akan dipadamkan dari sistem dalam masa 3 hari secara automatik.


JOIN
TAK DER MODAL RM27?
Macam mana dengan RM5?
Sertai FeederMatrix, sama saja konsepnya dengan DPB tapi lebih murah iaitu hanya $1.75

No comments:

Post a Comment