Tuesday, December 10, 2013

Kini anda boleh akses bantuan promosi DirectPayBiz dalam bentuk video

Salam hormat kepada semua ahli Direct Pay Biz tak kira di mana anda berada. Mungkin ada yang dah tahu dan mungkin ada juga yang belum tahu bahawa kini Direct Pay Biz telah menambahkan bahan bantuan promosi dalam bentuk video.


Anda boleh melihatnya sendiri selepas anda login ke akaun. Terdapat sekitar 6 jenis video termasuklah landing page yang boleh anda ubahsuai sendiri untuk memudahkan promosi sistem ini dengan kawan-kawan.

Oh ya, sekiranya anda belum upgrade keahlian sekurang-kurangnya Membership Level 1, anda tidak akan dapat mengakses bahan bantuan tersebut. Jadi saya nasihatkan, bagi yang belum menaik taraf keahlian ke Membership Level 1, sila berbuat demikian dengan membayar $9 kepada upline anda. 

Bagi yang belum mendaftar dengan DirectPayBiz, anda boleh mendaftar secara percuma di laman DirectPayBiz sekarang. TAPI perlu diingat bahawa keahlian anda akan hilang selepas 3 hari sekiranya anda tidak menaik taraf keahlian ke Level 1. Dan sebagai ahli percuma, semua bahan promosi dan link referral anda masih belum dapat diakses sepenuhnya.


No comments:

Post a Comment